31 de desembre 2007

Cap d'any: un balanç














Avui és dia 31 de desembre i d'aquí a unes hores celebrarem l'entrada d'un nou any: una pissarra en blanc on s'aniran escrivint dies, dates, emocions, sorpreses, neguits, il·lusions o el que hagi d'esdevenir (ja sabeu, "la vida és allò que et passa mentre tu planeges fer altres coses", John lennon dixit). Tanmateix, abans que les busques del rellotge marquin les 12 de la nit, estarem bombardejats amb resums i resumets sobre qualsevol matèria o anècdota que hagi passat aquest 2007. I nosaltres, a més, conscient o inconscientment també fem un repàs de l'any.

Jo sóc molt escèptic a fer balanços anyals; això ho deixo pels plans fiscals i comptables; però hi ha més d'un amic que em deia que per què no feia públic, no les balances fiscals -que sortosament no depenen de mi, i ja sabeu "hi ha diverses maneres de calcular-les"-, sinó el comptador del meu bloc.

He decidit fer-ho (perquè penso que està bé, no ho negaré) i aprofitar aquesta publicació per donar-vos les gràcies a tots i a totes que heu tingut la paciència i les ganes d'aguantar les dèries que en aquest espai vaig enganxant.

Una abraçada a tots i espero poder seguir amb vosaltres el 2008!!



Llegenda del gràfic:
Color blau: visitants únics
Color taronja: tots els hits (totes les entrades)
Entrades des de la creació del bloc a 29 de desembre de 2007: 15.444




4 comentaris:

Álex Chico ha dit...

Compta, llavors, un any nou. Salutacions.

Anònim ha dit...

Me ha resultado muy entretenido y interesante leerte todo este tiempo. Espero poder continuar haciéndolo. Te deseo lo mejor para el nuevo año!

Anònim ha dit...

Ha estat bé llegir les cosetes que has anat posant, la teva opinió i la de la gent que t'hi afegeix comentaris. No tinc massa temps per entretenir-me llegint el blog i ho haig molt de tant en tant però espero poder continuar mirant-lo. Que tinguis un bon any! I un bon any 2008 també per tots aquells qui ho vegin!
Ànim i endavant!

Anònim ha dit...

Primer de tot, BON ANY NOU per a tots i totes el que llegiu aquest bloc. Vaig ser tant breu en la meva entrada que em vaig oblidar del que realment és important.

Després, gràcies als 3, no només per llegir-me, sinó per dir-m'ho a més. A tots ens agrada que ens diguin coses maques.

Una abraçada.