08 de maig 2007

Nous enllaços

A Badalona estem de Festes de Maig, les nostres festes patronals, i com podeu entendre el temps que tinc per dedicar-me al bloc és nul. Tanmateix el que sí que he fet és augmentar el meu llistat d’enllaços (sé que són una mica poti-poti, però no sé endreçar-los millor) i us faig cinc cèntims de cada un d’ells.

· He incorporat el web de Joan Pedragosa i de l’Oriol Rius, un badaloní de naixement i un altre d’adopció, ambdós grans artistes.

. Malgrat estar en construcció no pot faltar la web de l’artista plàstica de Blanes, Laia Bedós, una artista emergent, creativa, arriscada i polivalent, a la que s’ha de seguir d’aprop. Va ser guanyadora –entre molts altres- del III Premi Menarini de Pintura Jove de Badalona l’any 2005.













. Gràcies a la Laia Bedós incorporo el blog: “An” (sobre la exquisitez de vivir...), de Mariló Molina, una mirada interdisciplinar i fresca al món de la dansa.

· Josep Pedrals, que no deixa de sorprendre’ns amb les seves múltiples facetes, ha estrenat bloc i m’afanyo a incorporar-lo.












. Per últim, i gràcies a l’amic Jaume Subirana –llàstima no poder seguir més sovint el seu bloc!! M’he perdut la juguesca sobre la llegenda de Sant Jordi, Grrrr- m’assabento del bloc que pren el nom de Guillem d’Efak, pseudònim d'un català que treballa al Metropolitan de Nova York i que ens té al dia del que passa a la City.



Ja veieu, no puc escriure, però no deixo de tafanejar –sovint a hores prohibitives de la matinada- i trobar talent aquí i allà i no em puc estar –els que em coneixen ho saben perfectament- de fer proselitisme.

Per acabar, us recomano que seguiu les nostres Festes de Maig, si és possible en viu, però sinó el diari electrònic vilaweb fa un seguiment fotogràfic i multimèdia exhaustiu. Del cap de setmana passat em quedo amb dos noms:















El grup badaloní “MUSHKA” –sentireu a parlar d’ells- i Miquel Gil i l’Orquestra Àrab de Barcelona. Ambdues formacions demostren que el mestissatge, la barreja de sons i el referent de la nostra mediterrània ajuden a la cohesió social i a la llibertat individual i dels pobles.

2 comentaris:

Jaume ha dit...

Gràcies per les teves paraules des del Canadà, Josep. I felicitats per la inauguració de Can Casacuberta!

Jaume Subirana

Josep Duran ha dit...

Gràcies a tu per instruir-nos i espero que quan tornis fem un café i puguis/vulguis implicar-te de nou a l'Espai Betúlia, que sempre serà casa teva. Una abraçada!